WIADOMOŚCI

Silniki Cosworth czekają na odbiór
Silniki Cosworth czekają na odbiór
Pierwsza partia silników Cosworth przeznaczona dla nowych ekip została skompletowana już przed Świętami Bożego Narodzenia i jest gotowa do transportu z siedziby firmy w Northampton.
2025-baner-f1-dziel-pasje-v2.jpg
Obok czterech nowych ekip (Campos Meta, Lotus, USF1 oraz Virign Racing) z jednostek CA2010 w przyszłym sezonie ponownie korzystać będzie ekipa Williamsa.

Pierwsze przedsezonowe testy rozpoczną się już 1 lutego w Walencji.

„Pierwsza partia jednostek CA2010 jest zapakowana i czeka na naszych klientów, którzy mogą je już instalować, uruchamiać i rozpoczynać pierwsze testy” mówił Mark Gallagher z Coswortha. „Czekamy aż pojawią się wszystkie na torze w przyszłym miesiącu, gdyż nadal mamy sporo pracy przed startem sezonu.”

„Po bardzo pracowitym lecie i jesieni, gdy realizowaliśmy nasz program miło było zobaczyć pierwsze silniki gotowe do użycia dzięki ciężkiej pracy wszystkich w Cosworth oraz naszych dostawców.”

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

21 KOMENTARZY
avatar
pjc

12.01.2010 10:18

0

No to czas na "tranplantację":)


avatar
pjc

12.01.2010 10:19

0

tranplantację:))


avatar
pjc

12.01.2010 10:22

0

Cholera zjadłem "s". Button nie zadziałał :) Jestem ciekaw jak będą się te jednostki sprawowały na torze. Może rzeczywiście nie będzie tak źle.


avatar
Kimi Rajdkoniem

12.01.2010 10:32

0

Ciekawe, czy jeśli jedna firma dostarcza silniki tylu ekipom obligatoryjnie to jest ryzyko, że jednostki napędowe nie będą miały równych parametrów?


avatar
mpkaras

12.01.2010 10:33

0

3.pjc @ kurdę sezeon jeszcze nie wystartował, a Button już nie zadziałał. Czyżbyś miał kryształową kulę?


avatar
ygor

12.01.2010 11:19

0

prorok czy jak ?


avatar
pasjonat

12.01.2010 11:25

0

Ktoś tu ma ciężkie myślenie - button to z angielska przycisk :)


avatar
Kimi Rajdkoniem

12.01.2010 12:06

0

7. pasjonat: No co Ty? Serio? Ale taki przycisk do papieru?:P A ja myślałem, że to oznacza to samo co Schumacher czyli szewc, gość od buttów...


avatar
leonardo1899

12.01.2010 12:10

0

beda jajca jak te silniki hurtowo zaczna dymic ipalic sie podczas weekendow wyscigowych!!!


avatar
Peti_bis

12.01.2010 12:11

0

Mam dobre przeczucia co do tych silników Cosworth. Myślę, że mogą być lepsze od fabrycznych jednostek: moc - 770KM, może mniej będą spalać?


avatar
M@teuka

12.01.2010 12:18

0

beda dobre. zobaczycie


avatar
pjc

12.01.2010 12:28

0

Ach te skojarzenia:) Button "s" już działa. Swoją drogą jestem pewien,że Williams będzie najlepszy wśród używających silników Cosworth. Rywalizacja z pewnością będzie ciekawa.


avatar
walerus

12.01.2010 12:44

0

czekamy na efekty...


avatar
jar188

12.01.2010 12:45

0

770KM ale nie wiadomo jak z awaryjnością. Mogą dawać przewagę w qualu ale co z tego jak będą bardzo awaryjne w wyścigu i na testach. Zwiększy to jednak z całą pewnością jeszcze atrakcyjność następnego sezonu.


avatar
lechart

12.01.2010 15:02

0

"......partia jednostek CA2010 jest zapakowana i czeka na naszych klientów......." I co, nie chcą odbierać....?...))


avatar
lechu55

12.01.2010 17:56

0

Pozyjemy zobaczymy co z tych silników będzie...


avatar
Konik_mekr

12.01.2010 17:58

0

A ja bym sobie zamówił taki silniczek do domu, odpalał co rano i wdychał spaliny F1;)


avatar
xdomino996

12.01.2010 19:39

0

17 na benzyne bys nie zarobił


avatar
Oskar9191

12.01.2010 20:40

0

2 razy do roku na święta by sobie powdychał ;)


avatar
devious

14.01.2010 03:04

0

@17 dobry pomysł tylko cała okolica by Cie nienawidziła każdego poranka :D :D :D (oprócz fanów F1 oczywiście ;p) ale osobiście nie miałbym nic przeciwko jakbyś byl moim sąsiadem i mnie tak codziennie rano budził ;}


avatar
6q47

14.01.2010 16:41

0

robicie sobie danko na tłuszczyku z tych silników. A o testach w fabryce zapomiano, sztab speców od rana do wieczora kompletował wszystko na cacy, żony pozostawione w domach, na imprezach pusto. Tylko tak sie wydaje, że wszystko jest łatwe i przyjemne. Jak się "coś" oferuje poważnym kontrachentom, czyli zespołom F1, to nie może to być kupa żelastwa, które płonie w każdym wyścigu, o przyspieszeniu już nie będę wspominał, też musi być. Potęznej groźby nie widać, jednak trzeba uważnie śledzić karierę lub upadek tego napędu.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu